美国人在中国混着
 

I really like this picture. I was walking home and I had my camera on me when I saw the child and his grandmother looking through the window. I took a few steps back, took the cap of my camera lens,and snapped a few shots as the grandmother waved. I love the feeling of warmth and family as you can see the baby, his grandmother holding him, and his mother looking on from the side. Also, if you look very carefully it looks like his grandfather is in a small picture top left.

 我非常喜欢这张照片。当时我正在挎着相机路上走着,一抬头,看到老奶奶正抱着孙子从窗户里看我。我马上停下来,摘下镜头盖,对着他们两个拍了几张,老奶奶还亲切的朝我挥手。我非常喜欢这种家庭其乐融融的感觉:奶奶抱着孙子,孩子的妈妈在开心的笑着。而且,如果你仔细观察,你会发现照片的左上角还有一张爷爷抱着孙子的照片呢。 

Happy Chinese New Year! 新年快乐!

查看全文
 
评论(4)
 
上一篇
下一篇
© 尚德|Powered by LOFTER